Let op! Geld lenen kost geld

Werkwijze

De dienstverlening van Nr7Finance hangt af van het financiële product dat wij voor u bemiddelen.

Onderstaand geven wij op hoofdlijnen een omschrijving van de werkwijze per productgroep. Wilt u meer weten over onze werkwijze lees dan onze dienstenwijzer, of informeer bij één van onze specialisten.

Leningen – Persoonlijke lening of Doorlopend krediet

Nr7Finance heeft een overzichtelijk aanvraagproces waarbij u in twee stappen een leningofferte kunt ontvangen. Daarbij bemiddelen wij zonder voorafgaand advies, u bepaalt zelf welke lening het beste bij u past. De offerte module helpt u bij het aanvragen van de gewenste offerte. In de module staan de verschillende aanbieders van consumptief krediet waarvoor wij bemiddelen, wij kunnen bij deze kredietaanbieders een offerte voor u aanvragen. Wilt u meerdere offertes voor een lening ontvangen, dan is dit mogelijk! Dit alles kost u gemiddeld 2 minuten van uw tijd.

De offerte zetten wij vervolgens, binnen 2 uur, voor u klaar in uw eigen beveiligde mijn-omgeving. U krijgt direct een email als de offerte voor u klaar staat. Na ontvangst van de offerte kunt u deze uitvoerig bestuderen en als de offerte naar wens is kunt u deze (digitaal) ondertekenen. De bewijsstukken kunt u uploaden in de mijn-omgeving. Wij zorgen voor de afhandeling van de lening aanvraag en informeren u wanneer de lening is goedgekeurd.

Wij wijzen u er wel op dat de bemiddeling van consumptief krediet zonder voorafgaand advies alleen geschikt is voor consumenten die over voldoende kennis en ervaring van leningen beschikken.

Beloning

Bij wet is bepaald dat Nr7Finance voor het bemiddelen in leningen alleen mag worden beloond door de bank die het krediet verstrekt. Dat werkt als volgt: wij ontvangen onze beloning door middel van een maandelijkse provisie, die aan ons wordt betaald door de bank waar uw lening is ondergebracht. Deze provisie maakt onderdeel uit van de rente die bij u in rekening gebracht wordt. U betaalt bij het afsluiten van uw lening dus géén bemiddelingskosten aan ons. U kunt meer over onze beloning lezen in onze dienstenwijzer.

Nr7Finance hecht er waarde aan u te informeren over haar beloningsbeleid. Onze medewerkers ontvangen een vast salaris. Bonussen of provisie zijn geen onderdeel van het salaris van de medewerkers. Nr7Finance zorgt ervoor dat de focus van haar werknemers volledig bij de klanten ligt. Het aantal tevreden klanten bepaalt uiteindelijk het succes!

Hypotheekadvies

Hypotheekadvies kan bij Nr7Finance op twee verschillende manieren: telefonisch en online hypotheekadvies of hypotheekadvies bij u thuis.

In beide situaties zal de hypotheekadviseur met u in gesprek gaan en een klantprofiel samenstellen. In dit klantprofiel zal worden vastgesteld hoe uw kennis en ervaring is met hypotheken, welke risicobereidheid u heeft, wat u financiële positie is en welk doel u heeft met de hypotheek. Aan de hand van het klantprofiel zal de hypotheekadviseur een adviesrapport maken met daarin uw hypotheekadvies. Met dit hypotheekadvies zal de hypotheek worden aangevraagd bij de geldverstrekker die de scherpste rente en meest passende voorwaarden aanbiedt.

Vervolgens zorgt de hypotheekadviseur voor de administratieve afhandeling. Bij het bemiddelen in hypotheken beperkt onze dienstverlening van Nr7Finance zich tot het doorgeven van uw adviesbehoefte aan een hypotheekadviseur waarmee wij een samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten.